OZONOTERAPIE

INFILTRAȚII CU OZON

Infiltrațiile subcutanate se fac în afecțiuni dermatologice, reumatologice, probleme de circulație periferică, medicina estetică (celulită).

Infiltrațiile intramusculare și intraarticulare se aplică în tratamentul unor afecțiuni reumatismale. Mai există și metoda ozonopuncturii care constă în infiltrații cu ozon în punctele de acupunctură.

Insuflațiile rectale cu ozon au acțiune locală (antiinflamatorie, regenerativ, antiseptică și de refacere a florei intestinale) cît și generală asupra organismului, deoarece ozonul se absoarbe foarte ușor prin mucoasa intestinală.

AUTOHEMOTERAPIA MINORĂ ȘI MAJORĂ

Autohemoterapia majoră constă în prelevarea în pungi speciale a unei cantități de sânge (50-100-150 ml) din vena cubitală. Acesta este amestecat cu o cantitate egală de ozon de o anumită concentrație, după care este reperfuzat pacientul. Procedura este nedureroasă, nu prezintă niciun risc pentru pacient și durează circa o oră. Autohemoterapia majoră este recomandată în afecțiuni cu caracter mai grav (boli cardiovasculare, boli autoimune, afecțiuni hepatice, în tratamentul anti-aging).

Autohemoterapia minoră constă în prelevarea a 10-15 ml de sânge venos care este amestecat cu o cantitate egală de ozon și este injectată imediat intramuscular. Procedura se folosește în tratarea stărilor de deficit imunitar secundar, stări gripale și alte infecții virale, afecțiuni dermatologice (acnee).

.

OZON HIPERBAR

Prin această nouă terapie, se folosesc doze mai mari de ozon și cantități mult mai mari de sânge, până la 2 litri, față de autohemoterapia clasică, unde se folosesc 200 ml.

Această nouă terapie restaurează sănătatea pacientului, vindecă afecțiuni pentru care nu erau remedii, toate prin activarea celulelor stem proprii. OHT NU ARE EFECTE SECUNDARE, doar curative, de aceea poate fi folosit cu succes pentru a trata bolile simptomatice și afectiunile grave, dar și pentru a menține sănătatea pacientului.

În cancer, folosind un nivel ridicat de ozon / oxigen în organism specific terapiei cu ozon hiperbar, rezultatele au fost spectaculoare. Ozonul omoară celulele canceroase prin intermediul enzimelor.